logo 123print

Výdejní místo: Panuškova 1299/2, 140 00  Praha 4 - Krč                       Telefon: (+420) 296 114 943
Provozní doba výdejního místa: všední dny od 9.00 do 18.00               E-mail: obchod@123print.cz 

Časté dotazy

Nenechte vytvoření a objednání fotodárků na poslední chvíli! GARANCE DORUČENÍ DO VÁNOC...

Fotoknihy v pevných deskách a obrazy na akrylovém skle - pro přijaté objednávky do 10.12.2017
Ostatní fotoprodukty: Fotoknihy v kroužkové vazbě, stolní a nástěnné kalendáře, diáře, fotoobrazy na plátno, plakáty, hrnky s potiskem, karty a pexesa a další.

Akční nabídka: Fotoknihy v pevných deskách "KLASIK" - sleva 35%. Vybrané formáty fotoobrazů na akrylovém sklu - sleva až 50%!

Neúčtujeme žádné expediční poplatky, balné či příplatky za grafický design. Doprava zdarma pro objednávky nad 1 500 Kč (v připadě platby kartou či bankovním převodem).

Jak vytvořit uživatelský účet na 123print.cz?
Jak vytvořit hromadnou objednávku?
Vytvořil jsem si objednávku, kterou jsem potvrdil. V "Můj účet" je objednávka "ve výrobě", ale nepřišlo mi žádné potvrzení. Je objednávka z Vaší strany přijata?
Provedl jsem objednávku, způsob úhrady jsem zvlolil platbu kartou. Platba proběhla uspěšně, ale do emailu mi přišlo pouze potvrzení ohledně platby přes PayU nikoli o přijetí objednávky. V "Můj účet" je objednávka stále nedokončená. Jak mám dále postupovat
Jak snadno vytvořit fotoobraz na malířské plátno?
Jak vytvořit účet na www.123print.cz?
Musím stáhnout speciální program do počítače pro tvorbu fotoproduktů?
V jakém formátu a rozlišení mohu fotografie použít?
Jak zjistím rozlišení mé fotografie?
Budu nějakým způsobem upozorněn na nižší kvalitu fotografií?
Vyrábíte moji objednávku ihned nebo čekáte na připsání platby?
Nemohu se přihlásit do mého účtu?
Jak se dostanu ke svému rozpracovanému projektu?
Jaké způsoby platby mohu zvolit?
Jaké způsoby doručení objednávky poskytujete?
Kde najdu historii odeslaných objednávek a jejich stav?
Jak zjistím, že zakázka byla odeslána?
Jak zjistím, že zakázka je připravena k vyzvednutí?
Mohu již vyrobenou zakázku objednat znovu? Eventuelně v ní něco změnit a objednat znovu?
Nedojde ke zneužití mých fotografií a osobních údajů?
Jaký je postup při reklamaci zakázky?
Potřebuji vytvořit produkt, který na stránkách nenabízíte. Je možné se na Vás obrátit?
Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?
Jak rychle a efektivně vytvořit svou fotoknihu?
Vložení fotografií/snímků do fotoknihy:
Ovládací tlačítka – přehled:
Popis – práce s obrázkem
Popis – práce s textem